Bra helg.

2015-05-17 // 22:15:57
Denna helg/ långhelg har varit bra! Torsdagen blev bara en slappdag, for till Solbacken med delar ur familjen där vi åt lunch på Waynes, alltså kyckling bagels är typ en av mina nya favoriter, äter det jämt där, såå gott! 
Fredagen bestod av jobb 12:30-23:00, så den dagen var inte så händelserik. I lördags följde Amanda mig och solade sedan åt vi på big smile, på kvällen var jag med Tove sen blev det spontan grillning och bastu, riktigt kuö och skönt! Sedan sovde jag över hos henne, vaknade runt 10-11, åt lunch och sedan for vi till Alhems trädgård där vi köpte glass, vilket var riktigt gott! Efter det så for jag hem för att foxa mig sedan blev det bio med Emmy, vi såg pitch perfekt 2 och älskar den lika mycket som 1an, grymt bra film!  
Så ja, denna helg har varit riktigt bra! Nu återstår det bara två vanliga skolveckorna kvar sedan är gymnasiet över, blandade känslor över det men mest positiva!

Ända bilden jag tagit i helgen, skäms Matilda skäms. 


Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: