Bra helg

2016-03-14 // 20:03:58
Helgen bestod av många trevligheter, fredagen hade Elin sin 20 års fest, var där några timmar under kvällen, väldigt trevligt! fast var nykter då jag satsar på att göra bort körkortet nu så försöker köra minst varannan dag, så blev övningskörning lördagen! Sedan lördagen hade ett lite gäng från stallet fest med utgång på verandan, var en väldigt kul kväll! Dock blev de lite för mycke dricka för min del men var endå under kontroll haha. Söndagen bestod av hästloppis på stallet och soffhäng.

Idag har jag mest tagit det lugnt och varit till stallet för att ta hand om Kato, känner verkligen att jag är nere i en svacka nu, med att jag börjat må bättre så känner jag desto tydligare när humöret går ner igen, ingen energi och allmänt nere. Tur nog vet jag att det går över! Är verkligen så skönt att fara till stallet sånna dagar, få en paus i vardagen och bara stå där och mysa på med hästar är nog det bästa som finns.





Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: